1. Jak to, že máme poštovné zdarma?

a) U drahého zboží e-shopy nemají problém cenu za poštovné do ceny zboží započítat tak, aby zákazník nic nepoznal. My se ale specializujeme na kvalitní, ovšem cenově dostupné zboží, většinou do tisícikoruny. Jak je to tedy možné? 

b) Zasíláme zboží přímo od prvotních distributorů a někdy dokonce výrobců. V dnešní době snad už i malé dítě ví, že veškerá spotřební elektronika a jiná droboť pochází z Číny, Taiwanu nebo jiných asijských zemí. Nejvýhodněji tedy vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby. 

c) Velkou část standardního obchodního řetězce tedy obejdeme a marže dovozců, velkoobchodníků a maloobchodníků ušetříme. Cenu se vždy snažíme držet co nejníže a drobné změny způsobí většinou kurzovní rozdíly.

d) Cenu poštovného máme nízkou díky velkému množství odesílaných zásilek, které svým zákazníkům posíláme. Jedna z nejdůležitějších zásad naší nákupní galerie PoštaZADÁČO.cz je, že poštovné hradíme ze své marže. Na první pohled se to může zdát nezajímavé, ovšem porovnejte naše ceny s konkurencí a poznáte rozdíl.

 e) Zásilka se zbožím tedy bude odeslána přímo z výrobní země. Zákazník kromě delší dodací lhůty (viz viz. doprava a doba dodání) však nezaznamená jiný rozdíl. Zásilka je standardně doručena Českou poštou, popř. uložena k vyzvednutí. 

2. Jak s reklamací?

a) Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho, nehledě na dlouhou dobu vyřizování.

b) Proto jsme se pro Váš maximální komfort rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Zákazník vyplní reklamační formulář. Poté od nás obdrží adresu našeho skladu, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.

c) Co když se zásilka ztratí při přepravě? Pro takové případy máme zřízenou službu pojištění zásilky. Jedná se o drobnou částku v rozmezí 19-49 Kč a díky ní v případě ztracení můžeme ihned zaslat nové zboží na Vaši adresu.

3. Jak může zákazník za zboží platit?

a) Jak již z principu fungování nákupní galerie PoštaZADÁČO.cz vyplývá, objednávku je možné platit převodem na účet či poštovní poukázkou typu A.

b) Platba dobírkou z podstaty zaslání zboží z Asie možná není.