V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit a to na emailové adrese info@postazadaco.cz. V pracovní dny odepisujeme nejpozději do 24 hodin.

Kontaktovat nás také můžete na telefonním čísle 770 155 916 v pracovní dny od 9:00 do 15:00.

Na Vaše nejčastější dotazy jsme rovněž připravili odpovědi, které naleznete níže:

Často kladené otázky

Kdy odesíláte balíčky?

Zboží je vždy odeslané do 24 hodin od přijetí platby od zákazníka.

Kdy přijde můj balíček? Jaká je dodací lhůta?

Doba dodání se u všech produktů liší. Jelikož je zboží od dodavatelů, nejsme schopni ji přesně na den určit. Váš balíček by ale měl vždy dorazit v rozmezí 5 – 40 dní od uhrazení objednávky. Přesněji je napsaná vždy pod produktem, který objednáváte. Tato doba dodání je v 99% případech dodržena. Dodavatel si dále vyhrazuje možnost na výjimky.

 

Čekat takto dlouho na své zboží nemusí být pro každého příjemné. Plně si to uvědomujeme a právě proto se doba dodání kompenzuje dopravou zdarma a levnou cenou produktu. Děkujeme, že to chápete.

Přišel mi pouze jeden balíček. Proč mi nepřišla celá objednávka najednou?

Různé druhy zboží odesílají naši dodavatelé. Je tedy možné, že Vám vaše objednávka dojde v různých balíčkách z různých koutů světa. Je to naprosto běžné, není důvod k panice.

Odkud posíláte zboží?

Máme různé dodavatele po celém světě. Právě proto se liší doba dodání, i balení jednotlivých produktů i to, že balíčky nechodí dohromady, ale zvlášť.

Posíláte na dobírku?

Dobírka je komplikovaná věc, kterou jsme museli zrušit. Důvody jsou velice jednoduché. Opakovaně se stávalo, že jsme zaplatili za zboží našim dodavatelům, balíček byl poslán a doručen na adresu a nikdy nezastihnul svého majitele – protože si to rozmyslel. Nám vznikali veliké škody. Budeme rádi, když objednávky udělané na našem internetovém obchodu, budou vždy uvážené a pro spokojenost obou stran.

 

Možnosti platby jsou převod na účet a platba kartou. Balíčky odesíláme ihned po obdržení  vaší platby. Při platbě převodem nesmíte zapomenou uvést přesnou částku, VS (číslo objednávky) a do poznámky vaše jméno.

Jaký kurýr mi balíček doručí?

My důvěřujeme České poště. Balíčky doručuje přímo na adresu, případně je uloží ve své úschovně a dá vám pokyn k vyzvednutí. Minimální doba úschovy balíčku je 14dní, tu ale ve většině případů prodlužují na 1 měsíc.