V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit a to skrze e-mailovou adresu info@postazadaco.cz. V pracovní dny odepisujeme nejpozději do 24 hodin. Pokud bude naše zákaznická podpora vytížena na maximum, vyhrazujeme si možnost odpovědět do 5 pracovních dní, děkujeme za pochopení. 😊

Na Vaše nejčastější dotazy jsme rovněž připravili odpovědi, které naleznete níže:

Často kladené otázky

Kdy odesíláte balíčky?

Objednávky zpracováváme do 24 hodin od přijetí platby od zákazníka. Po její expedici Vám přijde na e-mail trackovací číslo zásilky pro její sledování. V případě, že si myslíte, že Vám systémové e-maily nebyly doručeny, zkontrolujte si prosím složku Hromadné a Spam, děkujeme. 

Kdy přijde můj balíček? Jaká je dodací lhůta?

Doba dodání se u všech produktů liší. Jelikož je zboží od dodavatelů, nejsme schopni ji přesně na den určit. Váš balíček by ale měl vždy dorazit v rozmezí 5–30 pracovních dní od uhrazení objednávky. Většina zásilek je dodána během 14 dnů. Přesnější doba dodání je napsaná u produktu, který objednáváte. Tato doba dodání je v 99 % případů dodržena.

Čekat takto dlouho na své zboží nemusí být pro každého příjemné. Plně si to uvědomujeme a právě proto se doba dodání kompenzuje dopravou zdarma a cenou produktu. Děkujeme, že to chápete.

Přišel mi pouze jeden balíček. Proč mi nepřišla celá objednávka najednou?

Různé druhy zboží odesílají naši dodavatelé. Je tedy možné, že Vám vaše objednávka dojde v různých balíčcích z různých koutů světa. Není proto žádný důvod k panice.

Odkud posíláte zboží?

Máme různé dodavatele po celém světě. Právě proto se liší doba dodání, i balení jednotlivých produktů i to, že balíčky nechodí dohromady, ale zvlášť.

Posíláte na dobírku?

Dobírka je komplikovaná věc, kterou jsme museli zrušit. Důvody jsou velice jednoduché. Opakovaně se stávalo, že jsme zaplatili za zboží našim dodavatelům, balíček byl poslán a doručen na adresu a nikdy nezastihnul svého majitele – protože si to rozmyslel. Nám vznikaly veliké škody. Budeme rádi, když objednávky vytvořené na našem internetovém obchodu, budou vždy uvážené a pro spokojenost obou stran.

Možnosti platby jsou převod na účet a platba kartou. Balíčky odesíláme ihned po obdržení vaší platby. Při platbě převodem nesmíte zapomenou uvést přesnou částku, VS (číslo objednávky) a do poznámky vaše jméno.

Jaký kurýr mi balíček doručí?

My důvěřujeme České poště. Balíčky doručuje přímo na adresu, případně je uloží na poště či v balíkovně a dá vám pokyn k vyzvednutí. Jakmile bude Vaše zásilka na lokální poště a nebudete ji mít stále doručenou, tak doporučujeme navštívit pobočku České pošty, pod kterou spadáte (zda tam máte zásilku uloženou).